KL

Hej på er!

Dött här, men det är så det blir när man inte har tillgång till internet och steker på stranden :)

Vi har haft en riktigt härlig vecka på Perhentian. Kan berätta mer om det senare för nu är klockan alldeles för mycket här, 01.00, och vi ska upp 08.30 imorgon för att hinna med dagen.

Blir att ta sig till posten för att skicka hem lite saker och sedan sightseea lite det sista. På kvällen är det planerat bio. We'll see!

Ha det underbart. Kan ge er en bild på Batu Caves, där vi va förra veckan, som vi skrev om! :)


Många trappsteg ey?!


Batu Caves, hinduisk helig plats.

NIGHTY!

Kommentarer
Postat av: Tina Bejfors

Hej Johanna Moster igen

Nu var det längesedan jag läste er blogg. Har jobbat mycket och sen firat Julia och Robins födelsedagar. I morgon kanske "mormor" kommer hit. Ska visa henne bloggen då! Kul att jag känner igen lite bilder Batu caves visade Micke mig när jag, Robin och Julia var i Malaysia. Tack Johanna för ditt kort du skickade. Du är duktig på att höra av dig. Julia och Flip åkte till Soffe och Nella idag. De ska mysa i din lägenhet för sen måste väl Soffe flytta henm så de passar på. Ha det bra bägge två.KKRRRAAAMMM

2010-05-28 @ 22:14:54
URL: http://visomskahittanemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0