:O


Nu är Fanny riktigt LÄSSEN. Varför har ingen kommenterat våra übercoola raftingbilder?? va? Va? VAA???

Jag ska kommentera själv istället. Vi hade ju tänkt lägga upp fallskärmsbilder också egentligen men nu vet jag inte riktigt.

Annars så har vi träffat Ruslans familj idag och ätit mat. Det var gott. Nu bor vi på hotell och det är fint. Johanna gymmade idag i 5 min (hon sitter här brevid och säger att det faktiskt var 15 men ja vet inte ja!). Själv tog jag mitt uppdrag som testpatrull av kuddarna väldigt serious.

Puss och kram, ses på stan! NOT! :)

Love,


Johanna har för en gångs skull ansträngt sig för att se bra ut.


Fanny letar *host* presenter *host*


SÅ HÄÄÄR nära var Fanny att hinna packa ner katten innan Johanna upptäckte dådet.


Den här katten bönade och bad för att få följa med oss men Johanna sa skarpt NEJ! Man får inte ha husdjur på hotellet, Fanny är ett undantag.


Helt plötsligt började Johanna helt oprovocerat att bita Fanny, så Fanny gav henne en poptart att bita på istället.


Ja, glasögonen är iaf fina. Prislappen var strategiskt placerad eftersom Johanna glömt att snyta sig.


ÅHH FAN!! Det var där Carls försvunna akvariefiskar hamnade.


hihi!



Kommentarer
Postat av: Mamma Kajsa

ALLA bilder är jättefina och COOLA. Men det är ju för att ni är så coola! Ha det fortsatt bra ; )

Kram mamma K

2010-05-16 @ 16:39:03
URL: http://visomskahittanemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0