En dag i paradiset

Hej vara sma laslusar!

Hoppas allt ar bra med er!

Har ar allt prima! Just nu sitter vi och forsoker boka det sista av resan. Flyg och sant dar. Spannande! Det kostar att ligga pa topp (bokstavligt talat. mohaha)

Idag har vi mest tagit det lugnt. Legat under en palm och last, lyssnat lite pa musik :) Nar det blev for varmt (vilket var typ varannan min) sa sprang vi ner och badade. Har kopt tva racket och en boll, nivet en sadan har strandleksak. Saklart sa hade Fanny sonder ena racketet (hur man nu bojer de) idag, gladjedodare, sa vi kastade boll istallet. Ganska snabbt sa genomskadade jag att hon minsann skiktade valdigt nara mitt huvud varje gang och kastade alltid medan jag inte var beradd eller hade vatten i ogonen. Sa ni dar hemma behover inte vara oroliga, hon ar lika evil som hon alltid varit, no change! ;)

Sedan efter att vi bada har blivit nagra nyanser rodare, elelr lite rosa sadar, sa gick vi upp och duschade av oss allt salt och sand!

Magarna kurrade sa vi gick 10 m till restaurangen och at lite mat och drack farskpressad juice! MUMS. Det ar billigt har ocksa, mat alltsa! Mycket bra for oss :)

Vi hors imorgon igen kanske! Until then...

Love,

Kommentarer
Postat av: Maaalin Mögel

åååh va jag är avis<3

2010-05-24 @ 16:37:06
Postat av: Belle&Andi

MER BILDEN ; D

2010-05-25 @ 02:32:33
URL: http://baintheusa.blogg.se/
Postat av: Tobbe, -

Hej hopp!

Hur står det till? :)

Ha en bra dag!

Kram Tobbe...

2010-05-25 @ 03:20:34
URL: http://tobbees.com
Postat av: Saris

ÅÅh vad jag blir avundsjuuk, lite iaf! Jag längtar såå tills jag får semester och kan ligga och slappa!!:P Är trött på att jobba nu haha..så längtar jag sjukt mcyket efter er också så klaaart!! Fortsätt njuta nu i slut spurten! Tuusen kramar!!<3

2010-05-26 @ 10:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0